Jirka Jeřábek: Deník mladého muže

Designér on the road aneb převážně o mých poznatcích z Leeds / Yorkshiru / Anglie / UK.

Jirka Jeřábek: Deník mladého muže

Designér on the road aneb převážně o mých poznatcích z Leeds / Yorkshiru / Anglie / UK.

6.11.06

Pár slov úvodem

Ahoj všichni! Předpokládám sice, že tento blog budou číst spíše lidé, kteří mne znají, ale kdyby se náhodou našla něajká dobrá duše, která neví, kdo jsem a o čem to tady vlastně píši, rozhodl jsem se dotyčnou dobrou duši informovat formou vstupního příspěvku.

Takže pár slov o mne, pro ty, kdo mne neznají
Jmenuji se Jirka, narodil jsem se v Ostravě a tam jsem taky prožil 25 let mého života. Živím se webdesignem, který je zároveň mým velkým koníčkem. Zajímám se o historii, architekturu a náboženství, rád si zafilozofuju, zajdu do divadla, na výstavu nebo do kina. Posezení v čajovně / kavárně nebo na pivu je mi vlastní a když mám kolem sebe lidi, na které se můžu spolehnout, cítím se dobře.
Jsem trochu romantik a trochu létám s hlavou v oblacích, ale snažím se nezapomenout, kde je pevná zem. Mám ideály, ambice a přijímám výzvy, jsem optimista a myslím, že život je naprosto úžasný. Přikládám pár foteček, ať si uděláte obrázek.





O čem je tenhle blog
V polovině roku 2006 jsem se rozhodl poznat cizí kraje, takže jsem se na podzim rozloučil se všemi báječnými lidmi v práci, s přáteli a rodinou a vyrazil do Anglie. Mým cílem je zde nalézt dobrou práci a posbírat co nejvíce zkušeností (jak říká kamarád – zážitek nemusí být dobrý, hlavně, když je silný). A potom se uvidí, co dál.

Momentálně bydlím poblíže centra severoanglického města Leeds (Yorkshire), v místě, ktré se nazývá Adel – a pracuji jako au-pair.

A protože jsem člověk zvídavý a zajímá mne úplně všechno, rozhodl jsem se, že se o své poznatky budu dělit i s ostatními prostřednictvím tohoto blogu.

V názvu jsem parafrázoval známý „Anne Frank: The Diary of a Young Girl“, ovšem nějaký hlubší filozofický podtext v tom nehledejte. To jméno mne oslovilo svým tvarem a libozvučností.


Komentáře: 1:

Anonymous Anonymní řekl...

Toto jest deník o mladém muži,
co v anglických službách chutě se tuží.
Někteří mu nevěřili, jako "Bambulovi"
a teď koukají na internet, co se o něm "doví"

13 listopadu, 2006 13:02  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka

Nejnověji ve fotoalbu:

Aneb co mi naposledy uvízlo v hledáčku :-)


Jiříkova mapa Velké Británie

Kousek níže najdete mapu, do které jsou zaznačena všechna místa, která jsem (zatím) v UK navštívil. Pro manipulaci s mapou použijte šipečky a značky "+" a "-" nebo otevřete mapu v plné velikosti kliknutím na odkaz dole.


Ukaž větší mapu!