Jirka Jeřábek: Deník mladého muže

Designér on the road aneb převážně o mých poznatcích z Leeds / Yorkshiru / Anglie / UK.

Jirka Jeřábek: Deník mladého muže

Designér on the road aneb převážně o mých poznatcích z Leeds / Yorkshiru / Anglie / UK.

3.11.07

Marsden

Marsden je vesnička kousek od Yorkshirského města Huddersfieldu, ležící v severním cípu Peak Districtu, proslavená mimo jiné pivovarskou hospodou, kde se čepuje vynikající (na anglické poměry) marsdenské pivo.

Sám bych se do Marsdenu asi nevypravil – jednak jsem netušil, že nějaký Marsden vůbec existuje a krom toho jsem už v Peak Districtu letos jednou byl.

Ale kamarádka Maruška mi nabídla účast (respektive jsem svou účast nabídl já) na celodenním výletě, pořádaném univerzitním turistickým klubem.

Výlet byl nenáročný, počasí fantastické. Bylo teplo, svítilo sluníčko, modrá obloha a perfektní nálada:o) Nemá smysl popisovat cestu přes zelené kopečky Peak Districtu, poseté tu a tam většími či menšími jezírky. Tradiční trasa, kterou univerzitní turistický klub prochází každoročně v zimním i letním semestru obsáhla v podstatě vše, co může být od Peak Districtu očekáváno, snad až na všudypřítomné zídky a ovce, typické pro krajinu kolem Castletonu nebo pro krasové Yorkshire Dales. Musím se ale přiznat, že krajina jižnější části Peak Districtu se mi líbila více a kdybych si měl vybrat, kam se vrátím, nejspíše to bude právě Castleton.

Na výletě jsem se seznámil s několika prima lidmi, Míšou, Maruščinou kamarádkou, Catryn a několika dalšími anglickými i zahraničními studenty. Zábava rozhodně nevázla a zakončení výletu v Marsdenské pivnici nemělo chybu.

Štítky: , ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka

Nejnověji ve fotoalbu:

Aneb co mi naposledy uvízlo v hledáčku :-)


Jiříkova mapa Velké Británie

Kousek níže najdete mapu, do které jsou zaznačena všechna místa, která jsem (zatím) v UK navštívil. Pro manipulaci s mapou použijte šipečky a značky "+" a "-" nebo otevřete mapu v plné velikosti kliknutím na odkaz dole.


Ukaž větší mapu!