Jirka Jeřábek: Deník mladého muže

Designér on the road aneb převážně o mých poznatcích z Leeds / Yorkshiru / Anglie / UK.

Jirka Jeřábek: Deník mladého muže

Designér on the road aneb převážně o mých poznatcích z Leeds / Yorkshiru / Anglie / UK.

12.12.06

Adel Pictus

Tak snad mne latináři neutlučou. Naposledy jsem se latinu učil v roce 1999:o) Každopádně tady je pár foteček Adel, které jsem dnes zachytil svým novým foťáčkem.

Ještě si nesjem úplně jist, jaká bude nejlepší cesta zprostředkování fotek širému okolí. Zatím je ve hře to veřejné FTP, tenhle blog, nějaká sdílená galerie (jako třeba Flickr.com) a nebo generovaná galerie, kterou bych nahrál na nějakou novou subdoménu na svůj web. Tak mi kdyžtak napište, co si o tom myslíte a co by vám nejlépe vyhovovalo.







Štítky: ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka

Nejnověji ve fotoalbu:

Aneb co mi naposledy uvízlo v hledáčku :-)


Jiříkova mapa Velké Británie

Kousek níže najdete mapu, do které jsou zaznačena všechna místa, která jsem (zatím) v UK navštívil. Pro manipulaci s mapou použijte šipečky a značky "+" a "-" nebo otevřete mapu v plné velikosti kliknutím na odkaz dole.


Ukaž větší mapu!