Jirka Jeřábek: Deník mladého muže

Designér on the road aneb převážně o mých poznatcích z Leeds / Yorkshiru / Anglie / UK.

Jirka Jeřábek: Deník mladého muže

Designér on the road aneb převážně o mých poznatcích z Leeds / Yorkshiru / Anglie / UK.

5.2.07

Nový kabátek pro blog

Ahoj všem! S příchodem nového měsíce jsem se rozhodl vnést trochu svěžesti do zatuchlých koutů mého blogu.

Jak jste si jistě dobře všimli, udělal jsem drobnou změnu designu, protože mi už ta čistě bílá lezla na nervy. Nejsem si úplně jistý, jestli je změna k lepšímu, ale doufám, že se vám bude můj zápisník číst stejně dobře, jako dříve.

Omezil jsem počet článků na úvodní stránce, takže kdybyste náhodou dostali chuť si přečíst některé starší články, použijte Archív nebo Starší články (obojí na liště vlevo).

Založil jsem si fotogalerii, kam budu nahrávat své fotečky. Formát tohoto blogu mi nepřijde ideální pro vkládání velkého množství fotek, takže pokud zatoužíte vidět fotek více, pokračujte na fotogalerii.

Protože bych rád získal přehled, kdo, alespoň občas, čte tento blog - prosím napište mi k tomuto článku komentář (pokud možno ne anonymně). Rád bych věděl, jestli nepíšu jenom do šuplíku :o) Díky!

Přátelé, kamarádi, zůstaňte věrni a šiřte slávu mého blogy mezi ty, které by mohl zajímat, popřípadě dejte na svůj web odkaz na mne, budu nesmírně potěšen.

Komentáře: 6:

Anonymous Anonymní řekl...

no,stejně zjistíš,kdo já jsem, ale ten tmavý podklad :() Blbě se ta světlá písmenka čtou.

06 února, 2007 12:40  
Anonymous Anonymní řekl...

Dobrá práce, jen tak dál Plzeň.

08 února, 2007 20:24  
Anonymous Anonymní řekl...

Mám radost, že máš aspoň jednoho fandu :)) a taky, že působení golfského proudu na břehy hrdého Albionu jsme nepřecenili a jaro přijde v době, kdy opravdu má. Ať žije sychravo a vlezlo, doba to vhodná pro provětrávání zatuchlých blogů (mimochodem, kdo to tak blbě psal?)

16 února, 2007 05:50  
Blogger Kity řekl...

Jááááááááááááááá čtu taky Tvoje stránečky, tak piš, piš, piš, ať Tě nesní myš!!!!

21 února, 2007 15:18  
Anonymous Anonymní řekl...

Ať je kdo chce vymyslí:
"volám, ať žijou nesmysly".
Protože je skoro jisto:
že není pro ně lepší místo?
Tady nesmysl smysl neztrácí,
ale co udělat nějaký při práci?

27 února, 2007 06:08  
Blogger Jiri Jerabek řekl...

Diky vsem za komentare!

Vim dobre, ze je vas, ctenaru meho skveleho blogu, mnohem vice, ale ostatni patrne bud chteji zustat v anonymite nebo se stydi:o)))

Kazdopadne zustante se mnou a ctete. Tesim se na vasi zpetnou vazbu!

Jirka

04 března, 2007 19:46  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka

Nejnověji ve fotoalbu:

Aneb co mi naposledy uvízlo v hledáčku :-)


Jiříkova mapa Velké Británie

Kousek níže najdete mapu, do které jsou zaznačena všechna místa, která jsem (zatím) v UK navštívil. Pro manipulaci s mapou použijte šipečky a značky "+" a "-" nebo otevřete mapu v plné velikosti kliknutím na odkaz dole.


Ukaž větší mapu!